۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

 

رییس ستاد میرحسین موسوی:

سطرسطر مصاحبه ساختگی انتخاب10،کذب محض است

قلم: رییس ستاد میرحسین موسوی، هرگونه مصاحبه و گفت‌وگو با سایت انتخاب 10 را به شدت تکذیب کرد و حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ دانست.

قربان بهزادیان‌نژاد، رییس ستاد میرحسین موسوی، مصاحبه کذبی که به نقل از وی در سایت انتخاب 10 منتشر شده را خیالی و ساختگی خواند و تاکید کرد که حق پیگیری قضایی این موضوع را برای خود محفوظ می‌داند.

وی با تاکید بر اینکه سطر سطر مصاحبه ساختگی انتخاب 10 کذب محض است گفت: انتخاب چنین شیوه‌هایی برای گمراه کردن مردم برای انتخاب اصلح نشان از آشفتگی جناح رقیب در روزهای پایانی تبلیغات انتخابی است.

بهزادیان‌نژاد افزود: سایت انتخاب 10 از همان آغاز فعالیت با انتخاب لوگوی حامیان موسوی تلاش کرد با سوءاستفاده از این عنوان، اخبار کذب متعددی را وارد عرصه اطلاع‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های ستاد موسوی برای شناسایی هویت اعضای این سایت تاکنون بی‌نتیجه مانده است، هرگونه انتساب آن را به حامیان موسوی تکذیب می‌کنم، هرچند مطالعه این مصاحبه ساختگی گویای غیرواقعی بودن آن و شیطنت رسانه‌یی این سایت است.

بهزادیان‌نژاد در پایان از همه سایت‌ها و رسانه‌ها درخواست کرد که در انتشار اخبار، رعایت صداقت و اخلاق را داشته باشند و از انتشار اخبار دروغ پرهیز کنند.






<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]